De ce am modificat toate orele de engleza la 90 de minute?

Cum deja știți la Activity am început să dezvoltăm o pedagogie proprie, înainte ca să ne dăm seama că facem acest lucru, iar de când am conștientizat acest aspect am început să oferim informația cu deschidere mai departe către cei care doresc să învețe de la noi: cum facem uneori gratuit în mediul online sau chiar prin cursurile pe care le găsiți pe Profesoara de joacă

Analizând și nu doar livrând cursuri de engleză pentru copiii care au rezultate, am identificat în cadrul generații noi copii o nevoie tot mai mare în ceea ce privește conectarea acestora cu profesorul și cu grupul de elevi. În cele 50 de minute de curs pe care le aveam până acum acest lucru era foarte dificil de făcut la nivelul la care copiii aveau nevoie. Deși începem ora de fiecare dată cu cateva minute pentru suflet, acestea nu erau suficiente și se ajungea la intervale de timp mult mai mari, iar astfel timpul pentru învățare nu mai era suficient pentru atingerea obiectivelor.

Am rămas conectată la această nevoie a copiilor și mi-am dat seama că un curs de engleză este o oportunitate atât de pentru dezvoltarea pe plan lingvistic cat și de dezvoltare personală a copiilor, iar invatarea noii generatii de copii nu se poate produce fara o conexiune intre profesor si elev. Acesta este realitatea, fie ca o credem sau nu, noua generatie de copii ne provoaca la reorganizarea activitatii didactice tinand cont de nevoile lor.

Consider că cele 50 sau 60 de minute obișnuite pentru cursurile de engleză nu sunt suficiente pentru a te conecta cu copilul, pentru a preda materia și pentru a oferi spațiu și timp fiecărui elev din sala de clasă ( să vorbească, să se facă auzit și mai ales să se simtă văzut). Indiferent de grupul de elevi mic cu care lucrezi, acest timp nu este suficient. Să nu uităm nevoia de joacă și de conectarea copiilor între ei pe care noi o adaptăm chiar și în cadrul orelor de engleză printr-o pauză de 10 minute care este foarte, foarte importantă. 

Conectarea cu emoționalul copilului, timpul de care are nevoie el ca individ într-un grup și timpul 1 la 1 cu profesorul fac diferența în procesul de învățare. 

La Activity nu ne dorim doar să învățăm copiii engleză, ce ne dorim foarte mult să facem o diferență prin pedagogia noastră proprie prin modul în care copiii învață engleză. 

A fost o decizie foarte grea această schimbare pentru că ne-a diminuat numărul de copii, a trebuie să organizăm anumite grupe, să luăm mai puțin copii și bineînțeles să mărim tariful având în vedere că elevii stau aici aproape două ore.

Pe unii părinți inițial prețul îi sperie ajungând să-l compare cu alte prețuri de pe piața activităților educaționale, care sunt mult mai mici. Când stai să faci un calcul vei remarca cu surprindere ca tariful cursului nostru de 90 de minute este mai ieftin decât un curs de 50 sau 60 de minute în altă parte, iar experiența ACTIVITY este una gândită pentru starea de bine a copilului din sala de clasă și din cadrul procesului de învățare.  Iar acest lucru bineînțeles că poate să fie confirmat de cei care au ales să rămână alături de Activity și au văzut ce diferențe face pedagogia noastră în procesul de dezvoltare al fiecărui copil. 

Sa sustinem fraza de mai sus si cu un clacul matematic:

costul 270 de lei pentru 4 sedinte inseamna 67,5 lei sedinta – adica 1,35 lei/ minut

costul Activity de 390 de lei pentru 4 sedinte inseamna 97.5 lei sedinta – adica 1,08 lei/ minut

Ca fondator, creator și inovator în educație sunt nerăbdătoare să văd impactul acestei schimbări în rândul elevilor care vin la Activity English School și am să vă povestesc la finalul anului școlar cum se simt aceste lucruri după 10 luni în care vom merge cu acest program pentru copii. 

Cu pasiune, Ioana Mafteiu

Ți-a plăcut? Distribuie!

Citește și articolele: